• 03 56 33 202
  • os-ic.trbovlje@guest.arnes.si
  • Trg Franca Fakina 8, Trbovlje
  • CŠOD 2.dan

Pa je minil še en dan. Petošolci so se odpravili v Triglavski narodni park, šestošolci pa so se povzpeli na Kozji rob.
    Popoldan je bilo veselo. Otroci so tavali po Tolminski kotlini in sproti reševali naloge.
    Izgubljenih: Nič.
    Skoraj izgubljenih: Veliko.
    Do večera smo uspeli vse uloviti .
    V natrpan urnik smo dodali tudi obisk muzeja in ni nam žal. Bilo je fantastično. Kako, si preberite sami.
    Zbudili smo se ob 7. uri. Po zajtrku smo se peš odpravili na Kozlov hrib. Med potjo smo se pogovarjali in izvedeli veliko zanimivih reči. Na vrhu smo naredili skupinsko sliko in nato odkorakali v dolino. Ko smo prišli v dom, smo bili zelo mokri. Po kosilu smo imeli orientacijski pohod. Bilo je zabavno, dokler nisem padla s stopnic. Po tekmovanju smo šli v muzej, kjer smo izvedeli veliko zanimivosti o življenju pred davnimi časi. Vmes smo malo poklepetali, a je gospa Katja vedno posegla vmes in takoj smo utihnili. Na koncu smo dobili značke. LINA
    Zjutraj ob pol sedmih se je začel moj lep in naporen dan. Pospravili smo sobe in uredili higieno. Prav kmalu smo izvedeli, da se bomo odpravili na Kozji rob. Hodili smo zelo dolgo, ampak smo se tudi zelo veliko naučili. Ko smo se vrnili, smo imeli orientacijo. To je bil moj najljubši sprehod danes. Toda dneva še ni bilo konec. Napotili smo se tudi v muzej. Danes mi je bilo zelo lepo. ARIEL
    Oči sem odprla malo pred sedmo. Učiteljica me je prijazno zbudila iz prečudovitega spanja. Malce kasneje smo imeli sestanek, kjer so nam povedali, kaj bomo počeli danes. Že pri zajtrku so nam dali tudi malico. Ko smo pojedli, smo se odpravili na pot. Stopili smo v Triglavski narodni park. Pri Hudičevem mostu, nam je učitelj povedal legendo o nastanku tega mostu. Globoko pod mostom so bila Tolminska korita. Odhiteli smo še do Dantejeve jame, kjer je bilo zelo spolzko, a hkrati tudi čudovito. TINKARA
    Zjutraj sem se zbudila prej kot bi se morala. Po okusnem zajtrku smo se odpravili na pohod, na katerem smo se ustavili pri pokopališču vojakov iz 1. svetovne vojne. Šli smo tudi čez Hudičev most do Dantejeve jame. Po kosilu smo imeli tekmovanje iz orientacije. Čakal nas je še obisk muzeja, v katerem so super stvari od zgodovine. Te stvari so mi všeč. Večerjo smo malce zamudili, vendar ni bilo nič narobe. Ta dan mi je bil naporen od vseh pohodov, a je bil super. LAURA
    Zjutraj sem se zbudila pet minut pred sedmo, zato sva se z Lauro pogovarjali. Po zajtrku smo odšli na sestanek, kjer smo dobili vse potrebne informacije o pohodu. Obuli smo se in oblekli in pot se je pričela. Zdela se mi je dolga, a je minila hitro, ker smo se pogovarjali. Tolminska korita so bila lepa in so mi bila všeč, čeprav sem se malo bala višine. Pohod pa ni bilo vse, kar se mi je zgodilo. Imeli smo še tekmovanje na katerem smo se orientirali s kompasom. Žal nismo bili preveč dobri. Zvečer smo si ogledali še muzej, ki je bil zelo zanimiv. Spoznavali smo preteklost. Dan mi je bil zelo všeč. LARA