• 03 56 33 202
  • os-ic.trbovlje@guest.arnes.si
  • Trg Franca Fakina 8, Trbovlje
  • CŠOD 4.dan

Težko pričakovan skoraj zadnji dan. Pester program je popestrilo pestro obnašanje nekaterih izbrancev. Še dobro, da gremo jutri domov. Ker preveč pestrosti lahko že škodi .
    Ampak, zvečer je bilo pa noro. DŽUR, so rekli otroci!
    Danes zjutraj smo imeli na urniku plezanje in lokostrelstvo. Z učiteljem Petrom smo si ogledali plezalno steno. Imel sem tremo, ker sem prvič plezal. Sošolci in razredničarka so me vzpodbujali. Sprva sem hotel kar odnehati, a sem zaradi njih vztrajal. Pa mi je ratalo. Roke so me bolele. Sledilo je lokostrelstvo, ki je bilo bolj zabavno. Popoldne smo šli v gozd raziskovat, ogledali smo si tudi nemško kostnico. FILIP
    Danes je bil najbolj zanimiv dan, ker smo plezali in streljali z lokom. Šli smo tudi v učni gozdiček Sovodenj in nemško kostnico. Ta dan mi bo dolgo ostal v spominu. MATIC S.
    Ko sem se zbudil, smo pospravili sobo. Po zajtrku smo šli plezat. Priplezal sem do vrha. Potem smo streljali z loki. Po kosilu smo spoznavali okolje. Iskali smo stvari in živali. V nemški kostnici smo videli grob neznaega vojaka. ALEŠ B.
    Zjutraj bi s prijateljicami skoraj zamudila sestanek. Po zajtrku smo plezali, jaz sem priplezala do vrha dvakrat, ker me je učiteljica prvič pozabila fotografirati. Pozneje smo streljali z lokom. Kmalu po kosilu smo se odpravili ven, kjer smo iskali različne plodove, odšli v učni gozdiček in si ogledali kostnico. Po večerji smo imeli zabavo. ELA
    Danes smo najprej obiskali sotočje reke Tolminke in Soče. Izmerili smo vse mogoče različne temperature. Delal sem z digitalnim termometrom. Učiteljica nas je popeljala še nasproti Bučenice, kjer smo slišali odmev. Po kosilu smo se odpravili na sprehod na katerem smo si ogledali tulipanovec, ki je najstarejše drevo v Tolminu. Danes mi je bilo zelo všeč. NEJC U.
    Takoj po zajtrku smo imeli pouk. Govorili smo o čistilnih napravah. Učiteljica Nadja nas je odpeljala do sotočja Soče in Tolminke. Pojedli smo malico in merili temperaturo. Popoldan smo se pogovarjali o rastlinah. Na koncu smo božali živali vseh vrst. Današnji dan je bil zelo lep. Vsi dnevi mi bodo ostali v spominu, zelo pa bom pogrešala kačona Marka. KARIN
    Danes zjutraj smo z gospo Nadjo govorili o čistilnih napravah. Šli smo do sotočja reke Tolminke in reke Soče. Tam smo se malo igrali, delali vaje, slišali veliko zanimivih stvari in pojedli malico. Po kosilu smo z gospo Polono odšli pogledat drevo, ki raste že 310 let. Imenuje se tulipanovec. Nekateri smo zlezli v njegovo votlo deblo. Ogledali smo si tudi drevo, ki je bilo zakrpano z betonom. Popoldne so nas čakale živali. Videli smo paličnjake. Zelo zabavno je bilo, ko so ti plezali po rokah. Tudi hrošč iz Madagaskarja mi je lezel po roki, pa mi ni bilo nagnusno. V moki smo iskali ličinke hroščev. Nato je gospa Polona prinesla kuščarja, ki je pojedel male ličinke. Pred zadnja žival je bila degu-čilska veverica. Dve živahni živalci sta tekali po mizah ter iskali luknje, da bi pobegnile. Zadnja žival je bil kačon Marko. Imela sem ga okoli vratu in me ni bilo nič strah. Bil je zelo lep. Odločila sem se, da bom mami prosila, če lahko tudi jaz dobil kuščarja ali kačo. LINA