• 03 56 33 202
  • os-ic.trbovlje@guest.arnes.si
  • Trg Franca Fakina 8, Trbovlje
  • Šola v naravi – petdnevno bivanje osmošolcev v CŠOD Kranjska Gora

    V tednu od 30. 3. 2015 do 3. 4. 2015 so učenci 8. razreda prebivali v CŠOD Kranjska Gora. Dejavnosti so potekale po vnaprej predvidenem programu. Realizirali smo pet dni dejavnosti: tri športne dni, en kulturni in en naravoslovni dan.
    Večino pedagoškega dela z učenci so opravili zaposleni v CŠOD, spremljevalki pa sta opravili tudi nekaj ur samostojnega dela z učenci: učenci so se povzpeli na bližnji hrib, se med hojo ustavljali na razglednih točkah, na katerih so se nekateri učenci postavili v vlogo vodiča in »razlagali« o lokalnih znamenitostih in posebnostih. Ob tem so se vsi zelo zabavali……
    Učenci so bili cel teden fizično aktivni, kar jim ne dela težav. Večina učencev je rada zunaj, nekateri pa bi bili raje ves čas (podnevi, ponoči) »priključeni« na pametne telefone, ki so jih kljub dogovoru na roditeljskem sestanku imeli s seboj.
    Predvidoma si bodo najbolj zapomnili dve aktivnosti: osnove nordijske hoje ter delavnico odvisnost. Nordijska hoja je za učence povsem nova dejavnost. Spoznali so, da lahko zelo enostavno razgibajo in trenirajo veliko število mišic na telesu. V okviru delavnice odvisnost jim je učiteljica najprej natrosila številčne podatke o odvisnosti od cigaret, alkohola in drog, nato je prikazala, kako postaneš odvisen, od česa je odvisno, kdo je nagnjen k temu, kako se obnaša odvisnik … K poslušanju jih je pritegnila s tem, ker ni začela pridigati o aktualni odvisnosti od tehnologije. Učenci so aktivno poslušali, sodelovali, spraševali …
    V CŠOD so učence in spremljevalki zelo lepo sprejeli, naši učenci pa so bili pohvaljeni za zgledno delo, točnost in urejenost stvari v sobi ter poslušanje navodil. Za učitelje spremljevalce je spremstvo v šolo v naravi svojevrsten in naporen izziv, saj se pogosto pokaže, da imajo nekateri učenci težave z upoštevanjem postavljenih meja. Večina učencev je bila vodljiva. Zanimivo je opazovati odnose med njimi, ko niso v neposredni šolski situaciji. Sami so tudi hitro ugotovili, da se nekateri niso najbolje razporedili po sobah, saj imajo različne interese. Med njimi je včasih prišlo do nesoglasij, vendar so jih večinoma samostojno razreševali.
    Zapisala Blanka Gombač

    Deli in všečkaj